Zaujímavosti / 16. apríl 2014

Ako kreatívne využiť obyčajnú dvojstránku?

Ak si myslíte, že printová reklama už v dnešnom elektronickom svete nemá svoje miesto, ste na poriadnom omyle. S troškou kreativity môže byť omnoho účinnejšia a hlavne zaujímavejšia ako drahé televízne spoty či online kampane.

Reklama v časopisoch má hneď niekoľko nezanedbateľných výhod. Vďaka tomu, že si môžete vybrať konkrétny druh časopisu orientujúci sa na to isté publikum, akému sa chcete priblížiť aj vy, dokonale zasiahnete svoju cieľovú skupinu. Tiež je tu väčšia pravdepodobnosť, že čitatelia vašu reklamu jednoducho neprehliadnu, ako napríklad v televízii či na bilboardoch. Netreba zabúdať ani na kvalitu tlače vhodnú najmä pre luxusnejšie produkty, ktoré na krásne lesklých stránkach nevyzerá tak lacno, ako v novinách. Dennú tlač po prečítaní pravdepodobne vyhodíte, zatiaľ čo k časopisu či obľúbenému magazínu sa vraciate aj po niekoľkých dňoch alebo týždňoch. Zo strany zadávateľa však treba dávať pozor na predbehnutie udalostí, keďže časopisy a magazíny vychádzajú z menšou periodicitou, čo môže byť nevýhodou aj pre rôzne akcie či zľavy.

V súčasnej dobe, keď človek vidí asi 3000 reklám počas jedného dňa, stávame sa stále viac a viac imúnnymi voči akejkoľvek jej forme. Firmy preto musia hľadať nové a kreatívne spôsoby, ako upútať pozornosť spotrebiteľa a donútiť ho, aby si spomedzi všetkých ostatných všimol práve tú vašu. Pozrite si najkreatívnejšie nápady, ako využiť obyčajnú dvojstránku bežného časopisu. Jednoduché, kreatívne a pri tom tak účinné.

Greenpeace Strom - Odlesňovanie pokračuje s každým otočením stránky

Adidas: Forever sport

Macboook Pro

Push-up podprsenka

DHL medzinárodná kuriérska služba

Arcor žuvačka

EPILDOU depilačné prúžky

SulAmerica zdravotné poistenie - "SulAmerica vám zabráni spraviť toto s prostriedkami vašej spoločnosti.”

Hawaiian Tropic: Užite si slnko

Clinique riasenka

Posuvný šatník IKEA

Repromed: Neplytvajte vašimi spermiami - Jamshop vytvoril túto drzú reklamu aby doplnil svoju už existujúcu kampaň v snahe získať darcov spermií pre Repromed, austrálsku kliniku neplodnosti. Nič netušiaci potenciálni kandidáti dostali populárny pánsky magazín FHM, v ktorom boli niektoré stránke zlepené dokopy. Zvedavosť ich donútila tieto lepkavé stránky od seba odlepiť aby odhalili celú dvojstránku atraktívnych modeliek v spodnej bielizni a správ týkajúcich sa práve „plytvaním spermií“.

Tide: Pošlite škvrny späť tam, kam patria - vďaka špeciálne lepivej strane bol vyvolaný dojem, že zmrzlina alebo kečup z hot-dogu sa nalepil na košeľu ľudí z opačnej strany. Keď ste znova otvorili a zatvorili časopis, škvrny boli späť na zmrzline či hot dogu.

Projekt AHON - Projekt ukazuje, ako dotáciou na stavbu domov pre obete tajfúnu pomáha inzerent časopisu cez projekt AHON. Majitelia médií dali zľavu na reklamný priestor, zatiaľ čo inzerenti zaplatili plnú sumu a rozdiel bol darovaný červenému krížu.

WMF Nože

NHA Xinh Nábytok

Miradent zubná niť

Monika Budayová/boredpanda.com

 

Čítaj slovenské správy pohodlne aj v mobile. Stiahni si aplikáciu Slovak news reader