Tech / 03. september 2019

Prostriedok, s ktorým bude vaša reklamná stratégia hračkou

Účasť na výstavách je dobrou vyhliadkou pre vaše podnikanie a čo je najdôležitejšie, jasnou a zrozumiteľnou reklamnou stratégiou, ktorú je možné ľahko škálovať na rôzne udalosti - získate príležitosť priamo komunikovať s potenciálnymi zákazníkmi a správnym smerom ovplyvniť ich rozhodnutie. Aby to celé bolo ale naozaj pohodlné, potrebujete dobrý propagačný prostriedok. S výstavným stánkom vám to pôjde ako po masle.

Výstavný stánok je dobrý spôsob, ako sa odlíšiť 

Ako môžu zákazníci odlíšiť vašu spoločnosť od mnohých podnikov zastúpených na výstave? Za týmto účelom ponúka Madad kvalitný a originálny projekt, výrobu a konštrukciu jedinečných výstavných stánkov, berúc do úvahy všetky prvky vášho podnikania. 

 

Výstavný kus - ako sa patrí

Exkluzívny výstavný stánok znamená individuálny prístup k vývoju architektonického riešenia na organizáciu výstavného priestoru, pričom sa berie do úvahy ergonómia, identita spoločnosti a prezentované exponáty a služby. 

Tím dizajnérov a architektov spoločnosti Madad vo svojej práci využíva najmodernejšie kreatívne nápady, najnovšie technológie a materiály, čo vám umožňuje robiť dizajn stánkov alebo moderných lightboxov nielen nezabudnuteľnými, ale tiež zdôrazňuje vaše výhody oproti konkurentom. 

 

Dôležitá súčasť imidžu spoločnosti 

Ak je hlavným cieľom účasti na výstave obrázková reklama, túžba vyhlásiť sa za serióznu spoločnosť v konkrétnom segmente trhu, alebo propagovať svoju značku, je potrebné vopred premyslieť vzhľad výstavného stánku. 

Mal by byť dostatočne originálny a jasný, aby upútal pozornosť všetkých návštevníkov výstavy. Toto je obzvlášť dôležité pre spoločnosti, ktoré podnikajú svoje prvé kroky na trhu a ešte nemajú rozpoznateľné logo. 

Vytvorenie loga ako takého je prvým krokom k prilákaniu cieľových návštevníkov na vašu výstavu. Pritiahne pozornosť nielen vystavovaného tovaru, ale vašej spoločnosti ako celku.  

Výstavný stánok, na ktorom všetko odprezentujete, je predsa dôležitou súčasťou imidžu spoločnosti. Preto je pri jeho vývoji potrebné klásť hlavný dôraz na podnikové symboly. Optimálny pomer dizajnu, funkčnosti a ergonómie vám potom pomôže prilákať pozornosť väčšiny návštevníkov výstavy, pretože na nich urobíte ten správny dojem.

(deed/PR)

 

Čítaj slovenské správy pohodlne aj v mobile. Stiahni si aplikáciu Slovak news reader