Slovensko / 13. november 2017

Hermes Komunikátor roka 2017: Poznáme najlepšie komunikujúce spoločnosti

                
                
                
                    
                
                
                BRATISLAVA 13. novembra 2017 (WBN/PR) - Spoločnosť LIDL si obhájila prvenstvo z minulého roka. Odniesla si najviac ocenení za komunikáciu so zákazníkom.

Vo štvrtok 9. novembra sa uskutočnilo odovzdávanie cien Hermes Komunikátor roka 2017. Projekt každoročne hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom v Slovenskej republike. Hodnotenie komunikácie vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Prieskum prebiehal na vzorke minimálne 9 000 respondentov, za prvých deväť mesiacov kalendárneho roka. Ocenenia za najlepšiu komunikáciu boli udelené prvým trom spoločnostiam z piatich nominovaných, ktorých komunikáciu určili výsledky prieskumu ako najlepšiu v jednotlivých kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.

Výsledky prieskumu MEDIAN SK:

Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii BANKOVNÍCTVO
  1. SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s.
  2. VŠEOBECNÁ ÚVEROVÁ BANKA, a.s.
  3. PRIMA BANKA SLOVENSKO, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii POISŤOVNÍCTVO
  1. ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s.
  2. KOOPERATIVA POISŤOVŇA, a.s. VIENNA INSURANCE GROUP
  3. UNION POISŤOVŇA, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE
  1. ORANGE SLOVENSKO, a.s.
  2. O2 SLOVAKIA, s.r.o.
  3. SLOVAK TELEKOM, a.s.
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE
  1. LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s.
  2. COOP JEDNOTA SLOVENSKO, spotrebné družstvo
  3. KAUFLAND SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s
Najlepšie komunikujúca inštitúcia v kategórii AUTOMOBILY
  1. ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o.
  2. KIA MOTORS SLOVAKIA, s.r.o.
  3. OPEL Southeast Europe LLC
Kategória Automobily je novinkou tohto ročníka. „Oceňujeme, že do súťaže bola prvýkrát zaradená aj kategória Automobily. Vzhľadom na dôležitosť automobilového priemyslu pre Slovensko a dlhodobo rastúci trh s automobilmi sú témy súvisiace s automotive verejnosťou veľmi citlivo vnímané, čo núti aj automobilky adekvátne, profesionálne a nápadito komunikovať. Teší nás, že Škoda obhájila svoje postavenie jednotky nielen v predajoch, ale aj v obľube a vnímaní verejnosti. Ocenenie si vážime o to viac, že nás na prvé miesto najlepšie komunikujúcej automobilovej značky zaradili okrem výsledkov prieskumu aj naši fanúšikovia v hlasovaní verejnosti, ktorým patrí veľká vďaka.“ – zhodnotil Roman Rajtár, PR manažér ŠKODA AUTO Slovensko. Verejnosť hlasovala za inštitúciu v každej z hodnotených kategórií, s ktorou mala najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Hlasovanie prebiehalo od 15. septembra do 15. októbra 2017 na webe www.cenyhermes.sk. O víťazoch rozhodlo celkovo 40 348 hlasov.  Cena verejnosti v kategórii BANKOVNÍCTVO SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA, a.s. Cena verejnosti v kategórii POISŤOVNÍCTVO ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s. Cena verejnosti  v kategórii TELEKOMUNIKÁCIE O2 SLOVAKIA, s.r.o. Cena verejnosti v kategórii OBCHODNÉ REŤAZCE LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s. Cena verejnosti v kategórii AUTOMOBILY ŠKODA AUTO SLOVENSKO, s.r.o. ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s. Aj tento rok sa odovzdávali ceny za najlepšie komunikačné projekty. Cenu agentúry 2017 získali spoločnosti v šiestich kategóriách: Cena agentúry 2017 v kategórii Krízová komunikácia LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s. Názov projektu: Kauza testovania ovocia a zeleniny na dusičnany Cena agentúry 2017 v kategórii Starostlivosť o klienta ČESKOSLOVENSKÁ OBCHODNÁ BANKA, a.s. Názov projektu: Digitálna inteligencia Cena agentúry 2017 v kategórii Najlepší interiér predajného priestoru POŠTOVÁ BANKA, a.s. Názov projektu: Rodinná pobočka Poštovej banky v Pezinku Cena agentúry 2017 v kategórii Najefektívnejšie využitie nových médií ALLIANZ-SLOVENSKÁ POISŤOVŇA, a.s. Názov projektu: Prvý slovenský robot, ktorý Vás poistí na cestu Cena agentúry 2017 v kategórii Inovatívny marketingový prístup LIDL SLOVENSKÁ REPUBLIKA, v.o.s. Názov projektu: Mobilná aplikácia My Lidl Shop Cena agentúry 2017 v kategórii Interná komunikácia PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽŇA, a.s. Názov projektu: Rodinný deň v PSS Spoločnosť Lidl sa stala najlepšie komunikujúcou inštitúciou v SR podľa výsledkov prieskumu MEDIAN SK, na základe hlasovania verejnosti vo svojej kategórii, a zároveň aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti. Bodovali aj ich komunikačné projekty. Celkovo si odniesli 5 ocenení za najlepšiu komunikáciu. „Máme veľkú radosť z priazne verejnosti a ocenení aj zo strany odbornej poroty. Otvorená a úprimná komunikácia nám je vlastná, pretože všetko čo robíme, a to nielen v oblasti komunikácie, robíme s ľudmi a pre ľudí. Ďakujeme za prejavenú dôveru, urobíme všetko pre to, aby bol Lidl aj naďalej vnímaný ako najlepšie komunikujúca spoločnosť na Slovensku,“  povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl.

Zdroj: Webnoviny.sk - Hermes Komunikátor roka 2017: Poznáme najlepšie komunikujúce spoločnosti © SITA Všetky práva vyhradené.