
24.7.2019 (Webnoviny.sk) - Čínsky internetový predajca Alibaba otvoril svoje dvere predajcom z USA na svojej najstaršej platforme Alibaba.com. Firma teraz ponúka nástroje, ktoré umožňujú americkým firmám predávať na platforme business-to-business v USA aj globálne. Tento krok dovolí firme Alibaba, ktorá sa tradične sústreďovala na čínsky trh, aby konkurovala takým globálnym gigantom v oblasti internetového predaja, ako je Amazon. Informoval o tom portál bbc.com. Platforma Alibaba.com má 10 mil. aktívnych firemných kupujúcich vo viac ako 190 krajinách a regiónoch. Doteraz americké firmy na platforme Alibaba.com nakupovali hlavne od čínskych predajcov. Nové nástroje, ktoré zahŕňajú online platobné systémy, poskytnú americkým firmám prístup k novým zákazníkom v Číne a vo svete.
Zdroj: Webnoviny.sk - Platforma Alibaba chce konkurovať Amazonu, otvorila dvere predajcom z USA © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:

Dávajte si pozor na cestovné poistenie počas koronavírusu, rozdiely sú v rozsahu aj podmienkach

Remišovej úrad chce definovať nové pravidlá podpory regiónov, dôležitá je vzájomná spolupráca