BRATISLAVA 3. januára (WebNoviny.sk) – Rodičovský príspevok sa od 1. januára tohto roka zvýšil o 6 eur na 220,70 eura mesačne. Vyplýva to z príslušného opatrenia, ktoré nadobudlo účinnosť od 1. januára 2019.
Nárast sumy rodičovského príspevku súvisí so zvýšením životného minima od 1. júla minulého roka o 2,8 %. Podľa zákona o rodičovskom príspevku sa totiž táto dávka zvyšuje k 1. januáru kalendárneho roka v rovnakej miere, v akej k 1. júlu predošlého roka išlo nahor životné minimum.
Od začiatku tohto roka sa o 66 centov na 24,34 eura mesačne zvýšil prídavok na dieťa. Aj v tomto prípade ide o nárast o 2,8 %, ktorý súvisí so zvýšením sumy životného minima od druhého polroka vlaňajška.
Príplatok k prídavku na dieťa, ktorý dostávajú nepracujúci dôchodcovia ako rodičia nezaopatrených detí, od 1. januára tohto roka z rovnakého dôvodu vzrástol o 31 centov na 11,41 eura mesačne.
Zdroj: Webnoviny.sk - Prídavok na dieťa sa zvýšil o 66 centov, od januára vzrástol aj rodičovský príspevok © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:
Bratislavu s Rajkou spoja vlaky, denne vypravia desať spojov v oboch smeroch
Warning: getimagesize(https://cdn.webnoviny.sk/sites/34/2019/05/jaguar-1-676x488.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /data/web/virtuals/56831/virtual/www/clanoks.php on line 212
Warning: Division by zero in /data/web/virtuals/56831/virtual/www/clanoks.php on line 213
Jaguar v Nitre pre horúčavy zaviedol častejšie prestávky a upravil aj pracovný čas
