
20.11.2019 (Webnoviny.sk) - Spoločnosť Snap, ktorá vlastní aplikáciu Snapchat, bude na svojej platforme overovať fakty v politickej reklame. Vyjadril sa tak výkonný riaditeľ spoločnosti Evan Spiegel. Ako uviedol v rozhovore pre televíziu CNBC, snažia sa pre reklamy "vytvoriť miesto", aby sa mohli mladí ľudia angažovať v politike. Všetku politickú reklamu bude na Snapchate overovať špecializovaný tím. Spiegelovo vyhlásenie prišlo v čase, keď ďalší technologickí giganti čelia kritike za ich politiku súvisiacu s politickou reklamou pred americkými prezidentskými voľbami v roku 2020. Facebook tvrdí, že nebude overovať fakty v politickej reklame, Twitter ju naopak všetku zakázal. Ako pripomína spravodajský portál BBC, Snap zverejňuje záznamy o politickej reklame na svojej platforme. Podľa dát z roku 2019 si na Snapchate kúpili reklamu kampane prezidentských kandidátov Joea Bidena, Petea Buttigiega či Elizabeth Warren, pričom v prípade dvoch posledných menovaných minuli desiatky tisíc dolárov. Prvý menovaný mal na Snapchate kúpené tri reklamy, druhý 39 a tretia politička 42. Z hľadiska videní sa najlepšie darilo Buttigiegovi, ktorého reklamy zaznamenali vyše osem miliónov zhliadnutí.
Zdroj: Webnoviny.sk - Snapchat bude overovať fakty v politickej reklame, ďalší technologickí giganti čelia kritike © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:

Sulík je proti predĺženiu núdzového stavu na Slovensku, ale vie si predstaviť aj kompromis

Európsky parlament varoval Johnsona, aby nepočítal s prerokovaním dohody o brexite