BRATISLAVA 12. marca 2018 (WBN/PR) - Klub podnikových médií vyhlásil 15.ročník súťaže formátov internej a externej komunikácie Podnikové médium roka. Uzávierka prihlášok je do 23. marca. Práce môžu prihlasovať firmy, podniky, agentúry, ale i štátne aj mimovládne organizácie, mestá a obce. Až 13 súťažných kategórií dáva veľký priestor pre prihlásenie skoro všetkých foriem komunikácie bez rozdielu cieľovej skupiny, ktoré podniky vydali v minulom roku. Súťaž je určená pre široké spektrum foriem korporátnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácií v online prostredí. Firemné, či produktové web stránky, facebookové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je aj audiovizuálna prezentácia. Súťaž nie je určená len komerčným subjektom, svoje práce prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie. V minulom roku bolo celkovo prihlásených viac ako 294 prác. Víťazi z minulého roka podľa kategórií sú uvedení nižšie. Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už po 15. krát v spolupráci s Non-Stop production. Prihlásené práce posudzuje 5 členná odborná porota. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka.Bližšie informácie:
www.facebook.com/podnikovemediumroka www.podnikovemedium.skPríloha: Výsledky súťaže za rok 2016
Výsledky Podnikové médium roka 2016
TEAM: - Východoslovenská energetika Holding a.s. / Podnikové noviny Tatrabankár - Tatra banka, a.s. / Podnikový magazín – interná komunikácia In Vitro - Alpha Medical s.r.o. a MAGNUS - J&T Banka, a. s. / Podnikový magazín – externá komunikácia Tatry Magazín - Region Liptov/ Časopisy neziskových a rozpočtových organizácií www.sala.sk – Mesto Šaľa / Webové stránky a intranet Plodinový katalóg - Syngenta Slovakia / Podniková brožúra Kalendár „Vzorkovník“ - SCP Ružomberok / Podnikový kalendár Film Pamätníci – Mores resort, a.s. / Audiovizuálna prezentácia Turzo Juraj – najznámejší palatín v Žilinskej župe - Žilinský samosprávny kraj / Virál DATALAN, a.s. / Výročné správy Allianz TV - Allianz – Slovenská poisťovňa a.s. / Elektronický magazín Správa vo fľaši - Heineken Slovensko / Voľné formy Lidl Slovenská republika / Facebookové stránky ŠPECIÁLNE CENY: Grand Prix 2016 Podnikové médium roka: Tatry Magazín - Region Liptov Cena za najlepšiu obsahovú stránku: Syninfo - Syngenta Slovakia Cena Klubu podnikových médií za najlepšiu grafickú stránku: Uspieť môže každý - KPMG Slovensko Cena kúpeľov Brusno za invenčné postupy pri tvorbe: Správa vo fľaši - Heineken Slovensko Cena predsedu poroty: MAGNUS - J&T Banka, a. s. Cena hlavného mesta Bratislava pre ojedinelé médium miest a obcí: Ľupčianske zvesti - Obec Slovenská Ľupča Najúspešnejšia spoločnosť v oblasti podnikových médií za rok 2016: Heineken Slovensko Cena PhDr. Mariána Matyáša pre ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií: Turzo Juraj – najznámejší palatín v Žilinskej župe – Žilinský samosprávny kraj Detská cena Žirafa za pomoc deťom v núdzi: Občianske združenie Želaj si!
Zdroj: Webnoviny.sk - Uzávierka súťaže Podnikové médium roka 23. marca 2018 © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:
Za ľudí podáva trestné oznámenie na Pellegrini za zneužitie právomocí verejného činiteľa
Zo slovenskej zahraničnej politiky sa vytratil konsenzus, tvrdí poslankyňa Cséfalvayová