
20.7.2023 (SITA.sk) - Známy reťazec rozširuje svoju obchodnú sieť, v ďalšej predajni na trnavskej Novej ulici môžu zákazníci nakupovať od 20. júla. Obyvatelia Trnavy a blízkeho okolia tak majú opäť viac možností, ako nakupovať príjemne a pohodlne. Novootvorená predajňa prekvapí rozľahlým parkoviskom s 296 miestami, ale tiež veľkorysou plochou 2 869 metrov štvorcových, ktorá umožní bezproblémový pohyb s nákupnými vozíkmi medzi regálmi. Spotrebitelia ocenia aj prehľadný koncept prevádzky. Prednú časť tvorí oddelenie ovocia a zeleniny, kde je k dispozícii aj bohaté zastúpenie tovaru od slovenských pestovateľov, nasleduje pekáreň a regály so sortimentom čerstvého pečiva a tiež obslužné pulty s mäsom. Ponúkaná hydina pochádza výlučne zo slovenských a českých chovov, no samozrejmosťou je aj stopercentne slovenská hovädzina, bravčovina a počas sezóny jahňacina. Aj vlaňajšie prieskumy renomovanej agentúry GfK potvrdzujú, že Kaufland ponúka najviac vystavení slovenských výrobkov spomedzi obchodných reťazcov. V tretej trnavskej predajni si nakupujúci môžu vyberať z vyše tisícky výrobkov vlastnej značky K-Classic, ktorá vlani v marketingovom prieskume Dôveryhodné značky získala titul najdôveryhodnejšej v kategórii Privátne značky. Vyznávači rastlinnej stravy a spotrebitelia s potravinovými intoleranciami ocenia produktové rady K-take it veggie a K-free, zatiaľ čo pre milovníkov slovenských potravín je určený sortiment privátnej značky K-Z lásky k tradícii. Podľa tradičných receptúr ju z domácich surovín vyrábajú slovenskí dodávatelia a jej produkty pravidelne bodujú vo Voľbe spotrebiteľov, kde aj tento rok získali dve víťazstvá. "Chceme byť k našim zákazníkom stále bližšie a veríme, že novootvorenú predajňu si obľúbia rovnako ako ďalšie dve, ktoré už v Trnave máme. Záleží nám na tom, aby pod jednou strechou našli nielen široký výber kvalitných a čerstvých výrobkov za výhodnú cenu, ale aj príjemné prostredie na nákup potravín," vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s. O komfort sa okrem klasických pokladníc postarajú aj tie samoobslužné, ale tiež K -Scany na skenovanie ceny potravín, vďaka ktorým spotrebitelia nemusia tovar vykladať na pokladničný pás a zároveň získajú prehľad o celkovej sume za nákup. Čakajú ich aj pravidelné akciové ponuky na obľúbené produkty a vernostný program Kaufland Card, ktorý počas celého roka poskytuje množstvo zaujímavých zliav. Samozrejmosťou sú zálohové automaty na vratné obaly od nápojov a tiež zberný kontajner na odovzdanie použitého kuchynského oleja. V trnavskej predajni myslel obchodný reťazec aj na trvalú udržateľnosť a ochranu klímy. Priestory interiéru sú vybavené úspornými LED svietidlami, ktoré v prevádzkach ušetria až štvrtinu energie, čo znamená zníženie emisií CO₂ až o 3 500 ton ročne. Vykurovanie a priestorové chladenie prevádzok je zabezpečené kombináciou využitia odpadného tepla z priemyselného chladenia a tepelných čerpadiel. Obe technológie pracujú s ekologickými chladivami, ktoré majú čo najmenší možný dopad na životné prostredie, čo platí aj pre predajňu, ktorá je v poradí už 77. na Slovensku. Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - V Trnave pribudla tretia predajňa Kauflandu, na Slovensku ich má reťazec 77 © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:
Warning: getimagesize(https://cdn.webnoviny.sk/sites/34/2021/02/bp_9171-1-676x451.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /data/web/virtuals/56831/virtual/www/clanoks.php on line 212
Warning: Division by zero in /data/web/virtuals/56831/virtual/www/clanoks.php on line 213

Prokurátor podal návrh na preventívnu väzbu obvineného podnikateľa Jozefa Brhela

Projekt Modrá kniha. Odhaľ lož, zisti pravdu!