
4.1.2020 (Webnoviny.sk) - Spoločnosť Mirriad vyvinula softvér, ktorý vďaka umelej inteligencii umožní do online filmov a televíznych šou vložiť reklamy. Technológia rozpoznáva scény a objekty, do ktorých by sa hodila reklama na určitý tovar. Cieľom je umiestňovanie reklamy na základe vkusu každého diváka či diváčky. Firma so sídlom v Londýne plánuje bližšie predstaviť svoj projekt na budúci týždeň v Las Vegas.
Zdroj: Webnoviny.sk - Vyvinuli softvér, ktorý umožní do online filmov vkladať reklamy podľa vkusu diváka © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:

Finančná správa bude kontrolovať, či rekreačné poukazy neboli použité dvakrát

Drucker chce zvýšiť záporné imanie Všeobecnej zdravotnej poisťovne a ukončiť jej ozdravný plán