
5.9.2022 (Webnoviny.sk) -
- Spustenie digitálnej kampane značky na 5 kontinentoch.
- Podnikateľ v oblasti udržateľnosti a majster sveta vo Formule 1 Nico Rosberg je ambasádorom značky
- Cieľom kampane je zvýšiť globálne povedomie o značke a prezentovať Jungheinrich ako atraktívneho zamestnávateľa
Zameranie sa na priekopníckeho ducha a autentickú osobnosť značky
Digitálna kampaň s claimom: "Sme priekopníkom v intralogistike" má zvýšiť povedomie o značke Jungheinrich, najmä medzi digitálne zdatnými skupinami zákazníkov, a zároveň predstaviť spoločnosť Jungheinrich ako inovatívneho a atraktívneho zamestnávateľa, ktorý presadzuje témy budúcnosti v oblasti automatizácie, elektromobility a udržateľnosti. "Táto kampaň hovorí o tom, kto sme a koho hľadáme: ľudí, ktorí chcú niečo zmeniť a pomôcť formovať budúcnosť intralogistiky," hovorí pani Duffy. Podporu poskytuje aj ambasádor značky Jungheinrich, Nico Rosberg. Podnikateľ v oblasti udržateľnosti a majster sveta vo Formule 1 z roku 2016 je spoluzakladateľom festivalu Greentech, globálnej platformy pre technológie budúcnosti. "Nico je nadšený podporovateľ inovatívnych a vizionárskych tém, rovnako ako my. Chceme preto využiť nášho spoločného priekopníckeho ducha a ešte výraznejšie komunikovať naše koncepty pre udržateľné sklady budúcnosti. Jungheinrich je značka budúcnosti v oblasti intralogistiky a ako takú ju chceme aj prezentovať." Spoločnosť Jungheinrich sa pri tom vedome spolieha aj na svojich vlastných zamestnancov: "Kolegovia po celom svete sú kľúčovou hybnou silou, ktorá každý deň prichádza do kontaktu so zákazníkmi a potenciálnymi novými talentmi a mení prísľuby našej značky na realitu," hovorí pani Duffy.Dôraz značky na témy budúcnosti
Kampaň sa dôsledne zameriava na témy, ako sú udržateľnosť, efektívne a klimaticky šetrné technológie pohonu a inteligentné prepojenie a automatizácia skladových procesov. Priekopnícka úloha spoločnosti Jungheinrich v rámci odvetvia intralogistiky v oblasti lítiovo-iónovej technológie, jej komplexné odborné znalosti v oblasti elektromobility a integrovaných energetických systémov a riešenia riadenia skladov a vozového parku na báze umelej inteligencie zdôrazňujú inovácie a know-how spoločnosti v oblasti udržateľnosti. "Udržateľnosť je pevne zakotvená v podnikovej kultúre spoločnosti Jungheinrich," zdôrazňuje pani Duffy. "Myšlienka zodpovedného využívania zdrojov je nám blízka. Chceme dávať impulzy, vymykať sa zo zabehnutých štandardov a nebáť sa skúšať nové veci. Práve v tomto duchu sa nesie kampaň "Sme priekopníkom v intralogistike". Ak sa chcete o kampani dozvedieť viac kliknite sem: https://www.jungheinrich.sk/nase-riesenia/jungheinrich Informačný servisSúvisiace články:

LANXESS a ATC vyriešili problém s blednutím chodníkov

Súd v prípade sátorovcov obvinených z vraždy Reného Sánku nerozhodol, pojednávanie bolo zrušené