Tech / 26. október 2018

Ako to s reklamou Google vychytáte na webe ešte viac?

Reklama je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Bez reklamy je dnešné podnikanie márnou snahou. Zákazník sa o vás musí jednoducho dozvedieť a najjednoduchším spôsobom, ako to dosiahnuť je využiť na tieto účely online priestor. Sociálne siete majú svoju silu, ale reklama Google tiež.

Spoločnosť Google vedľa výsledkov vyhľadávania vytvára aj dobrý priestor pre reklamy, ktoré zodpovedajú témam, ktoré používateľ na internete hľadá.

 

Napríklad, ak je predmetom vyhľadávania "kúpa auta" a vaša reklama je zameraná práve na tento alebo podobný obsah, potom používateľ uvidí vďaka výhodnej reklame Google aj vašu ponuku, na ktorú môže jednoducho kliknúť.

 

Platíte za kliknutia

Výhodou je aj to, že platíte len za výsledok – klik na vašu webovú stránku a nie za zobrazovanie reklám.

Vzhľadom na to, že reklama sa zakladá na vyhľadávacích slovách, ktoré môžu byť podobné vašej reklame, používateľa odkáže na túto reklamu -  vašu stránku, čím oslovujete cieľové publikum.

 

Prečo je kontextová reklama tak účinná?

 

Široké pokrytie

Len reklamné platformy spoločnosti Google pokrývajú až 90 % používateľov internetu. Ak chcete vaše pokrytie zvýšiť, môžete navyše prepojiť cielenú reklamu aj na sociálnych sieťach.

Základný princíp jej výberu na zobrazenie zodpovedá požiadavke používateľa. To znamená, že vaša kontextová reklama nájde práve tých ľudí, ktorí sa o to, čo robíte aj reálne zaujímajú. A nastavenia časového, geografického, sociálneho a demografického zacielenia vám umožnia ďalšie zúženie cieľového publika pre vašu inzerciu.

 

Rýchly štart

Takto si môžete vytvoriť malú kampaň za pár hodín alebo kontextovú reklamu pre veľký online obchod v priebehu jedného dňa. Potom môžete spokojne čakať na zákazníkov, ktorých ste si špecificky vytriedili na základe produktu alebo služby, o ktorú by mohli mať záujem. Nie je to nič zložité a náplň v kvalitných toneroch HP si tak môžete ušetriť na niečo oveľa dôležitejšie. Tlačená reklama má síce svoje čaro stále, ale online to ide omnoho rýchlejšie. Treba len vyskúšať. 
 

Čítaj slovenské správy pohodlne aj v mobile. Stiahni si aplikáciu Slovak news reader