Kedysi boli stránky v našej krajine vytvorené výlučne ako trend a nie ako obchodný nástroj. Boli navrhnuté ako jednoduché vizitky s informáciami o spoločnosti, pričom samotný dizajn bol škaredý a otázka použiteľnosti bola naozaj diskutabilná. Takéto stránky však nesledovali žiadne ciele, ako predaj výrobku alebo služby, získavanie kontaktov potenciálneho klienta, nasmerovanie na cielené opatrenie.
A nikto nepomyslel ani na optimalizáciu pre vyhľadávače. Vlastníci stránok verili, že kúpou domény a hosťovania, potenciálni zákazníci budú sami vytáčať konkrétne telefónne čísla a predaj prudko stúpne. Dnes, to funguje inak a zo dňa na deň je predaj cez internet komplikovanejší, pretože jednotlivé služby sú viac sofistikované. Ak ste sa teda rozhodli ísť touto cestou aj vy, mali by ste si vybrať tú najlepšiu možnosť vytvorenia www stránky. V budúcnosti sa to odrazí na kvalite, ktorá bude pre vás bezkonkurenčná, o čo podnikateľom ide samozrejme najviac.
V skutočnosti tých zmien nie je až tak veľa
Mnohé firmy si konečne uvedomili, že stránka je jednou z najsilnejších zbraní na predaj v arzenáli spoločnosti. Ak ste tak doteraz neurobili, je čas naučiť sa využívať túto zbraň vo svoj prospech. Všetko je to samozrejme trochu komplikovanejšie. Potrebujete webdizajn, kvalitný obsah a samozrejme vysoký štandard v takto poskytovaných službách.
Dobrou správou je, že ľudia sú si ochotní pomáhať
Vytvorenie stránky môže byť rozdelené do niekoľkých etáp. A v každej existujú vlastné pravidlá. Aj keď ich je samozrejme oveľa viac, my sme sa stručne rozhodli vám predstaviť tie tri najdôležitejšie, ktoré môžete potom samozrejme viac špecifikovať. S dobrým webom sa dá ale naozaj ľahšie fungovať, čo veľmi dobre vedia aj ľudia, ktorí v podnikaní využívajú výhody virtuálneho sídla firmy.
1. Nastavenie cieľa
Stránka začína s cieľom. Tie by mali byť totožné s tým, čo chcete dosiahnuť v samotnej spoločnosti. Cieľom môže byť, zvýšiť zákaznícku základňu, viac predať alebo len zarobiť. V tomto štádiu, keď poznáte váš cieľ, si môžete ľahšie určiť, čo naozaj potrebujete - malú vizitku, firemnú webovú stránku alebo online obchod.
2. Identifikujte svoje publikum
Rozhodli ste sa, čo chcete, ale predtým, než si objednáte stránky v štúdiu vytvárajúce kvalitné weby, mali by ste si presne určiť cieľové publikum. Nezáleží však iba na pohlaví a veku, ale aj na sociálnej a finančnej situácii a na úrovni znalostí internetu. Každá malá vec je dôležitá.
3. Urobte prieskum
To je dôležitá úloha akejkoľvek lokality a miesta spoločnosti, ktorá sa zaoberá najmä poskytovaním služieb alebo predajom tovaru. Táto úloha je vyriešená pomocou dizajnu, čo znamená, že web by mal mať užívateľsky orientovaný dizajn .
Súvisiace články: