Reklamy už dávno nie sú len prostriedkom na prilákanie k nejakému produktu či službe. Mnohé z nich v sebe nesú neuveriteľne silné posolstvo. Jednu takú vám dnes predstavíme.
Spoločnosť Canadian Tire vytvorila toto 30-sekundové video ešte v septembri a pozitívna odozva na seba nenechala dlho čakať. Až pred pár dňami sa ho však rozhodla zavesiť na internet a odvtedy získalo viac ako 42 miliónov videní.
Hlavnou hybnou silou nie je len tolerancia a akceptovanie toho druhého. Dôležité tiež je prijať medzi seba niekoho, kto je iný a skúsiť a mu prispôsobiť tak, aby sme mu jeho život urobili krajším.
Silu videa vyjadruje aj fakt, že v ňom nie je žiadny dialóg, všetko je vyjadrené skutkami. A slová sú tu naozaj zbytočné. Každý z nás pozná ten pocit, keď je niekde nový a cíti sa ako outsider. Táto reklama je práve o tom. A aj o tom, že by sme tento nepríjemný pocit nemali v ľuďoch prehlbovať, práve naopak, mali by sme im pomôcť čo najskôr zapadnúť.
Foto: Youtube.com
<iframe width="630" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/xAJyG15wqik" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Súvisiace články:
Čítaj slovenské správy pohodlne aj v mobile. Stiahni si aplikáciu Slovak news reader