Prvé predobjednávky obuvi s meniacimi sa vzormi majú byť doručené už túto jeseň.
ShiftWear začal v lete 2015 ako Indiegogo kampaň, ktorá dokázala zaujať natoľko, že v deň jej skončenia bolo vyzbieraných 926 627 dolárov z pôvodného cieľa 25 000. Celá technológia prispôsobiteľnej topánky funguje na e-ink displejoch – tie poznáme najmä z elektronických čítačiek kníh. Ohybné a odolné e-ink displeje po stranách topánky využívajú na zobrazenie obsahu veľmi málo energie z bezdrôtovo nabíjateľných batérií, ktoré sú zároveň podporované technológiou dobíjania počas chôdze. Ako každá kvalitná topánka, aj ShiftWear musí zniesť nástrahy počasia, a tak je celá vyzbrojená elektronikou vodotesnou do hĺbky piatich metrov a kvalitnými materiálmi, ktoré zaručujú dlhodobú životnosť. A k tomu sa dajú vyprať v práčke!
Vzory a animácie zobrazované na topánke sú nastaviteľné pomocou mobilnej aplikácie, prostredníctvom ktorej sa dá pripojiť na online market, kde je možné získať motívy od iných majiteľov ShiftWearu, a zároveň v ňom je možné ponúkať aj vlastné, ktoré ste si vytvorili.
Zakladateľ tejto Indiegogo kampane David Coelho predpokladá, že sa ShiftWear obuv ujme najmä vďaka revolučnosti konceptu. Na oficiálnej stránke ShiftWear sú k dispozícii v predpredaji modely L1 (349 $), M1 (399 $) a H1 (499 $), ktoré sa líšia výškou topánky. Doručenie predobjednávok je predpokladané na začiatok decembra 2016. Predaj v kamenných obchodoch je ale predpokladaný až na koniec roka 2017 a začiatok roka 2018.
Foto: shiftwear.com
Súvisiace články:
Čítaj slovenské správy pohodlne aj v mobile. Stiahni si aplikáciu Slovak news reader