Zaujímavosti / 17. jún 2014

Veľmi silné reklamy upozorňujú na ničenie planéty a ohrozenie zvierat, I. časť

Nedávno sme vám priniesli silné sociálne reklamy, teraz sa zamyslíte nad naším správaním sa k vlastnej planéte a k zvieratám.

Nie zo všetkých reklám nám musí byť zle za to, že nám nič nepovedia a otravujú nás každú chvíľu. Tieto reklamy slúžia na to, aby sme sa zamysleli nad tým, ako sa správame k prírode a životu okolo nás.

Okrem toho nás nabádajú, aby sme sa vyvarovali chýb, ktoré páchame  a najviac kvôli nim trpí príroda.

Z týchto reklám vám však prebehne mráz po chrbte. Sú trefné, nápadité a vedia zasiahnuť človeka na správnom mieste.  

Každých 60 sekúnd vymrie jeden živočíšny druh

Zvieratá nie sú klauni

Keď to nezodvihneš ty, ony to urobia za teba.

Strašidelné/strašidelnejšie

Viac priestoru pre veľkých.

Zachráňte nosorožce: Nič čo urobíme, ich späť neprinesie.

Zastav týranie

Adoptuj si psa z útulku, zachrániš ho pred smrťou. (Rufuove posledné jedlo, Atilove posledné jedlo.)

Pozeráš sa na všetky morské kravy/divoké psy/riverinské zajace, ktoré v Afrike ostali.

Predstav si, že by bolo tvoje. 

Zastav obchodovanie s divokými zvieratami.

Keď tu vidíš zviera, niečo ti chýba.

Ty vidíš zviera, ono vidí domov.

Evolúcia

Dušana Lukáčová/boredpanda.com

Čítaj slovenské správy pohodlne aj v mobile. Stiahni si aplikáciu Slovak news reader